FAQ
Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?
Zboží prosím odešlete do 14 dní od doby doručení objednávky. Členové klubu GAP+ mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní. Vrácení zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Více informací v Obchodních podmínkách.
Kam můžu vrátit zboží?
Buď doneste zboží na naše prodejny, nebo nám ho pošlete na náš centrální sklad v Jenči:
“VRATKA”
Gap.cz
Průmyslová 485
252 61, Jeneč
(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku!)
Pro registrované zákazníky je možnost vrácení zdarma skrze Zásilkovnu. Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna/pobocky. Na přepážce řeknete kód, který najdete na vaší faktuře (kód pro bezplatné vrácení je uveden pouze na fakturách zákazníků, kteří jsou členy klubu GAP+).
Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?
Výměna zboží za jiné bohužel není možná, nabízíme pouze vrácení peněz za vrácené zboží. Budeme rádi, když si zboží objednáte v nové objednávce.
Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?
Jakmile zboží obdržíme vždy se snažíme o co nejrychlejší vrácení peněz, nejpozději však do 14 dní.
Jak rychle odesíláte objednávku?
Veškeré zboží máme skladem a odesíláme obratem po obdržení objednávky a platby (v případě platby předem).
Pokud zvolím osobní odběr na prodejnách GAP, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?
Objednané zboží si při osobním odběru na prodejně zkoušet nemusíte, ale můžete. Není problém si objednat oblíbený kousek ve více velikostech, na prodejně si vše vyzkoušet a zaplatit jen to, co vám bude sedět.
Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?
Ano, ale pouze prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Po vytvoření objednávky zvolte GoPay Rychlý bankovní převod. Více informací o platbách najdete zde.
Jak zjistím, že nákup proběhl správně?
Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.
Mohu zaplatit zboží až po vyzkoušení?
Ano, při osobním odběru na prodejně.