FAQ
Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Zboží prosím odešlete do 14 dní od doby doručení objednávky. Členové klubu GAP+ mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní. Vrácení zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení. Více informací v Obchodních podmínkách.
Kam můžu vrátit zboží?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Buď doneste zboží na naše prodejny, nebo nám ho pošlete na náš centrální sklad v Jenči:
“VRATKA”
Gap.cz
Průmyslová 485
252 61, Jeneč
(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku!)
Pro registrované zákazníky je možnost vrácení zdarma skrze Zásilkovnu. Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce řeknete kód, který najdete na vaší faktuře (kód pro bezplatné vrácení je uveden pouze na fakturách zákazníků, kteří jsou členy klubu GAP+).
Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Výměna zboží za jiné bohužel není možná, nabízíme pouze vrácení peněz za vrácené zboží. Budeme rádi, když si zboží objednáte v nové objednávce.
Za jak dlouho mi přijdou peníze za vrácené zboží?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Jakmile zboží obdržíme vždy se snažíme o co nejrychlejší vrácení peněz, nejpozději však do 14 dní.
Jak rychle odesíláte objednávku?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Veškeré zboží máme skladem a odesíláme obratem po obdržení objednávky a platby (v případě platby předem).
Pokud zvolím osobní odběr na prodejnách GAP, musím před vyzkoušením zboží zaplatit?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Objednané zboží si při osobním odběru na prodejně zkoušet nemusíte, ale můžete. Není problém si objednat oblíbený kousek ve více velikostech, na prodejně si vše vyzkoušet a zaplatit jen to, co vám bude sedět.
Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Ano, ale pouze prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Po vytvoření objednávky zvolte GoPay Rychlý bankovní převod. Více informací o platbách najdete zde.
Jak zjistím, že nákup proběhl správně?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.
Mohu zaplatit zboží až po vyzkoušení?![Chevron icon](/images/icons/chevron-down.svg)
Ano, při osobním odběru na prodejně.