Reklamační řád

Potřebujete zboží reklamovat?

Reklamaci zboží provedete jednoduše online pomocí Online formuláře. Nemusíte již nic tisknout.

 

Do balíčku vložte papír, na který napište číslo objednávky. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Balíček doneste na jednu z našich kamenných prodejen nebo zboží odešlete na adresu:

"REKLAMACE

Gap.cz
Průmyslová 485
252 61, Jeneč

Reklamované zboží nám prosím pošlete řádně zabalené proti poškození při přepravě a očistěte jej od případných nečistot. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání.

Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

 

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, ale budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení. O výsledku reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem.


Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem.

Podrobnější informace k reklamaci naleznete v obchodních podmínkách.